Kızlar 6 haftalık kanamam oldu ilk başta açık pembe sonra kahve rengi alıntıya geçti ve durdu hemen kadın doğum doktoruna gittim 1 saat geçmeden hem alttan hem karın detaylı baktı ama kanamam yeni değil dedi devamı gelecek içerde görüyorum dedi progestan ilaçına başlattı beni ama dikkatlı ol dedi böyle bir şey yaşayan var mı aranızda kanamam daha olmadı ama bel ağrım var ve korkuyorum