Aleynaz06 Arkadaşlar bu durum yüzünden bebeğin hareketlerini hissedemiyorum :( 23. Haftadayım. Hep böyle mi olacak hiç hissedemeyecek miyim bu durumu yaşayan var mı? Plesentası önde olan?
myavocado Aleynaz06 benim de öyle, biraz geç hissediliyor ben 22+1 de ilk hareketi hissetmiştim, çok belirgin olmuyor. ama 26-27. haftalardan sonra hissedilmeme gibi bir şey kalmıyor, şu an 38+2′yim gözle de görülüyor tekmeleri, karnını yamultuyor 🤭
Ayse_2807 Aleynaz06 benimde öndeydi en son iki hafta önce gittiğimde şuan beş aylık hamileyim yeni yeni başladım hissetmeye küçük küçük vuruyo paşam inşallah tez zamanda sende hissedersin
Tomucuk12 Aleynaz06 benımde önce cok gwc hıssettım 23 te suan 24 teyım daha net hıssedıyoeum. Bıde gobekte yaglanma vardı benım oda etkıledı
Aleynaz06 myavocado teşekkür ederimm cevabınız için 🩷🩷 Allah sağlıkla kucağınıza aldırsın bebişi inşallah 🙏🏻
Mery6619 Aleynaz06 benim plesantamda önde 26 haftalık hamileyim diğer hamileliklerime göre az hissediyorum hareketlerini ama hiç hissetmiyoda degilim