Gozde67 Merhabalar 17 haftalık hamileyim.2 kere kanamam oldu progestanı fitil gibi kullanıyorum fakat adet olacakmışım gibi ağrılarım oluyor bazen az basen çok , bunu yaşayan var mı normal mi doktora danışmalımıyım?