MerYud Genelde 20. Haftalarda enfeksiyon görünüyor. Ben de geçen haftaya kadar antibiyotik kullandım 1 hafta, antibiyotik enfeksiyonu kurutacaktır inşallah, bol bol boool su içmeyi sakın ihmal etmeyin. O şekilde atarsınız enfeksiyonu. Ben de geçen hafta tekrar idrar tahlili verdiğimde enfeksiyonum azalmıştı o yüzden ilaç tedavisini kesti. Bol su içmeye devam et dedi🙏🏻 Allahın izniyle birşey olmaz merak etmeyin