bebeğim ilk aylardan itibaren pozisyon olarak hep aynı. poposunu aşağı dayamış, başı sol tarafta ayakları da sağ. 37nci haftama girdim. doktorum muhtemelen sezeryan olur dedi, pozisyonunu daha değiştireceğini zannetmiyorum dedi. çünkü ilk aylardan itibaren dediğim gibi hep aynı. acaba bu şekilde olup bebeği dönen var mı?
39a kadar beklicez, dönmezse alırız dedi. bir de bebek makat geliş olduğunda nişanın ya da sancıların olmaması mümkün mü, yani alakası var mı? ben şu an genel olarak iyiyim. öyle bir ağrım sızım, bel sorunlarım falan yok.