Ayni sıkıntı bendede vat nabız hep 110 un üstünde hastane kontrolünde 134 cikti geçen gittiğimde tekrar baktılar gene aynı olunca ekg çektirdiler oda yüksek cikti sonra kardiyolalojiye gönderdiler şükür kötü bisey çıkmadı kansızlıkdqn dolayı da olabilir dedi göğüs hastalıklarına randevu alıp git astimda çıkabilir dedi bende sürekli yüksek çünkü nabız şimdi göğüs hastalıklarına gidicem bide onlar bakicak inslalah bisi çıkmaz bakalim🤷♀️