gizem3435 merhaba öncelikle hakkınızda hayırlısı neyse o olsun.. Ama şunu söylemek isterim ki Rabbimin gönderdiği bir melektir o.. Benim eltim hiç bir teste girmedi 3 tane çocuğum var hiç birinde girmedim sağlıklı olsada benim olmasada benim dedi. 4üncü çocuğa doğumda eline senin kızın down sendromu diye verdiler. Beklemediği için çok ağladı üzüldü, kahroldu.. nasıl bir süreç bekliyordu bilmiyordu aynı sizin gibi çok endişeliydi.. Ama şu an Annesinin papatyası 🥰 o kadar tatlı ki 5 yaşında.. Sağlık sorunları olacak dediler, zor yürür konuşur dediler, dedilerde dediler.. Elhamdulillah hepsini sorunsuz bir şekilde atlattılar ☺️ unutmayın önemli olan onlarla mutlu huzurlu olmak ve vakit geçirmek, onlar sadece bolca SEVGI istiyorlar.. Ailemizin küçük prensesi, neşe katıyor iyiki var.. Rabbim her şekilde yardım ediyor 🫶🏼