Kızlar normal idrar tetkikimde protein 30 mg çıkmış. Doktorum da bu fotoğraftaki tahlilleri istedi ve tansiyon takibi yap dedi. Tahlil sonucum bu şekilde çıkmış tansiyonum da 11-8 in üzerine çıkmıyor. 
Bi sorun var mıdır doktorumdan da yanıt bekliyorum ama başına gelen varsa yorum alabilirim ☺️