Ben 20. Haftadayım hala ara ara ağrılarım oluyor kuzum. Kanama olmadığı takdirde bir sorun teşkil etmediğini söylemişti doktorum. En son geçen hafta sağ tarafımdaki ağrıyla kıvrandım ama bebek yerini genişletiyormuş. Rahim büyüyor, o sebeple de kaslarda yırtılma oluyormuş.