Arkadaşlar serklajlıyım, ağda yapamıyorum daha öncesinden lazerliyim fakat derim inceldiği için ağda yapınca derim soyuluyor kabuk atıyor jilet yapıyordum fakat karnımdan artık göremiyorum tam olarak tüy dökücü kullansam olur mu? Kullananlar var mı acaba?