Merhabalar. 25+4 haftaligiz. Şimdilik aylık olarak kontrol olduğu için verdiğimiz muayene parası çok dokunmuyor. 950 tl ücretimiz. Ama son haftalarda haftada bir gitmek falan gerekiyormuş. Her hafta 950 tl mi vereceğim yoksa belli bir süresi mi var nasıl oluyor acaba bilenler var mii