ozenmrve36 Kızlar hiç belirti yoktu tesadüf idrar tahlili verdim rbc 37 wbc 35 çıktı doktorum antibiyotik verdi hap kullanıyorum. İdrar yaparken antibiyotik kokusu geliyor normal mi aklıma takıldı. Başına gelen var mı
Pamuk ozenmrve36 Wbc 35 mi çıktı??? Doktor buna ne dedi? Lütfen enfeksiyon hastalıklarına gidin.Benim wbc 18 çıktığında direk yatirmislardi damardan tedavi uyguladılar.
Selcantvsn İlk 3 ayım idrar yolu enfeksiyonu yüzünden zehir oldu .bende kullandım antibiyotik kokuyodu
ozenmrve36 Selcantvsn ilk defa başıma geldi daha önce çok antibiyotik kullandım ama hiç hatırlamıyorum ilaç kokusu korktum bi danışayım dedim. içim rahatladı teşekkür ederim ☺️
Mervealya1992 Selcantvsn foktor bana ılac yazmadı ama göbegm cok agrıyor demınde gıddı agrı cok kotüydü emfeksuyondanmı olur sence
yokusbebek Pamuk wbc değeri neyi gösteriyor acaba? benim de enfeksiyonum var baştan beri ama bunu hiç duymadım 🥹
Mervealya1992 rumikaa benm agrım gobek olması karnım degl kasıgım degıl gonek delıgımın üstü ıgne batıyor givi
Pamuk yokusbebek Enfeksiyona bağlı yükselme oluyor beyaz kan hücreleri. Gebelikte 14 değere kadar normal kabul ediliyor.14 sonrası ciddi bir tedavi protokolü gerektiriyor.Ben çok çektim hamileligimde bundan.En son suyum geldiğinde 19 a cikmisti.
yokusbebek Pamuk Çok teşekkür ederim cevabınız için. Doktorlardan falan hiç duymamıştım bu değerin enfeksiyonla ilgisini. Şimdi baktım çoğu kez bakılmış hep 9 civarıymış. Enfeksiyonu olan herkeste yüksek mı olur ki bu değer acaba?
Pamuk yokusbebek Herkeste olmuyor canım. Değerin çok iyi bir sıkıntı yok.Rica ederim.Herkese sağlıklı doğumlar 🩷