Merhaba hanımlar ben devlet hastanesinde sezeryan doğum yapmayı düşünüyorum Beylikdüzü mimar Sinan hastanesinde takıpliyim orda sezeryan doğum yapanlar bilgi verebilir mi sezeryan dikişi estetik yani ip alınmayan mi oluyor veya gidip ipini aldırdıniz mi. İlk sezeryanim estetikdi izi nerdeyse hiç belli olmuyor dıştan kesi de küçük gözüküyor. Şimdi devlette nasil olacak diye düşünüyorum