2205 cnm ben 39+1de nisanim geldi sadece belim agriyordu düzenli araklarla ağrın devam etti ams yinede sancı gibi olmadığı için yetersizdi ve suni sancı verdiler benim doğumum çok uzun sürmedi icin zor olmadı suni sanciyi çekmek çünkü kendi sancikarini çekip açılma olması başka yatağa bağlı sancı çekmek bam başka ama o kadarda abartılacak gibi değildi suni sancı