Sinem1667 Kızlar adet tarihime göre 7 haftalığız keswde cm bebek var ama kalp atışı yok doktor 1 hafta daha süre verdi yaşayan !
Fatmanur12345 Sinem1667 7+5 olduk kese büyümüş baya bebek yok bende haftaya gel dedi o zamanda bakacak yine aynıysa kürtaj olucam 😭
bsrakkaya0 Sinem1667 bende şuan 16 haftalıgım normalde 17 hafta olmam gerekirken Haftamda ilk öğrendiğimde sadece kese içinde kücücük bi nokta kadardı doktor kalbini dinleyemedi çok küçük daha dedi bende de kalp atışını dinleyemedik 9. Haftamda ilk kalp atışını dinledim o zaman kesenin içinde de net gördüm
Feniks Sinem1667 10 gün kadar geç döllenme gözüküyor dedi kandan baktı direkt orda gebelik netleşti birer hafta arayla tekrar tekrar gittim önce keseyi gördük sonra kalbi duyduk süreç tabi normale göre biraz daha geç ilerliyo ama hiç sorun olmuyor şu an bebeğim gününü yakaladı bile
TUGBABC Sinem1667 benimkide gec dollenme idi sonradan hesaplayıp güncellediler haftasını, kalp hemen duymadi benimkini de ben tedbir icin baska dr da gitmiştim, tek doktorun dedigine gore kurtaj olma bence, baska dr da gorun illa kurtaj derse
Sinem1667 Booksandcats kalp atışıvs görmüşmüydün0z ben 2 hafta önce gittim 4 5 haftalık denildi kese var ama 2 hafta sonra duyarız dedi şimdi çıktım doktordan kesenin içinde 2 cm oluşum var bu 5 haftalığa tekabul eder ama haftaya duymassak kürtajla alırız dedi korkuyorum bir yandan kan dwğerimde 2 hafta önve 5 haftalık gebelikle uyumluydu
Sinem1667 TUGBABC daha yeni bir görüş almadım maleswf pazartesi günü randevum var orda kalp atışı duyamaz isek hemen kürtaj kabul etmiyeceğim ve başka uzman görüşü alacağım
Sinem1667 TUGBABC sonuç üzücü arkadaşlar kalp atışımız hiç olmadı 7 haftalık olmama rağmen detqylı ulturqsonda bakıldık ve ne bebek var ne kap atışı bugün kürtaj oldum ve gebeliğim sonlandırıldı
Lalemmm12 Sinem1667 benim 6 haftalık kese 10 haftalık kalp atışıydı canım sakın doktor kalp yok diye aldıralım deme sakın