Ben de aynı durumdayım 32. Haftadan sonra dışarı çıkamaz oldum eşim de panikliyor araba kullanamazsın vs hepten eve hapsedildim 🙈 puzzle yapıyorum, dizi izliyorum , boyama kitapları aldım bikaç tane onlarla uğraşıyorum , uzun kitap serileri vardı elimde 10 kitaplık falan onları bitirmeye çalışıyorum bebişten önce ben bunları bulabildim evde yapabilmek için 🫠 ara sıra da eşim dükkana götürsün hep beraber yesinler diye poğaça falan yapıyorum biraz kalabalıklar yapınca 5-6 tepsi yapmak gerekiyor bazen de bir günümü ona ayırıyorum sırf vakit geçsin diye 🤭