Nananan Kızlar ikili tarama yaptiramadim gittim ama geç kalmışsın yapamıyorum dedi dörtlü yada üçlü yaptır dedi sizce hangisi daha iyi dörtlüyü mü yaptırsam üçlü mu hangisi daha iyi olur sizce
dika Nananan ben hiçbirini yapmadım yapmayı da düşünmüyorum açıkçası riski gebeliğim var stresteyim yanlış sonuç çıkarıyor doğruluk payı çok düşük bu yüzden detaylı ultrasona giricem sadece ama bildiğim kadarıyla 3 ve 4 nerdeyse aynı birini yaptirsan diğerine gerek kalmiyor 2 yapsaydın doktor 3 ve 4 ü yaptırmazdi
Ebbruc Nananan bence ikisini de yaptırma fetal dna yaptır, benim 2li temiz çıktı 4lü riskli çıktı gereksiz yere tedirgin oldum perinatolog bile keşke 4lü yaptırmasaydın sonuçları çok yanıltıcı oluyo direk fetal yaptırsan daha iyiydi dedi
Gokturkmom_ Nananan bende ikili testi kaçırdım üçlü teste gittim doktor dörtlü testi önerdi temiz geldi çok şükür
Nananan dika yaptıracaktim normalde de biraz doktordan dolayı geç kaldım geç döllenme olduğunu söylemişti en son kontrolde bir hafta ileri olduğunu söyledi bende daha erkeke Randevu bulamadım maalesef
dika Nananan birşey olmaz yaptırmak istiyorsan 3lü testi yaptır 4 de gerek kalmaz eger bir problem yoksa
Ebbruc Nananan o konuda bilgim yok ama maddi olarak imkanın varsa fetal dna yaptır kafan rahat olur en azından