Miumiu05 Doktor bir sorun olmadığı sürece 39 u bekliyoruz dedi ama ben biraz stres oldum 38 de oluyor diye biliyordum normal doğum sancısı nasıl onuda bilmiyorum başlarsa anlamam falan diye kendi kendime kurmaya başladım kafamda
asnroztrkczr Miumiu05 benimde ikinci sezeryanım bana da aynısını dedi daha erken gelmeye kalkarlarsa anlarız zaten yaa