Bbbbbbssss aynı hafta ve gün ben de aynı şeyi yaşadım. Perinatoloğa göründünüz mü? Onlar daha detaylı inceliyor ve takip ediyorlar. 5.5tu benim su seviyem, havuç suyu ve bol su ile 7 seviyesine ulaştık şimdilik. 37. haftaya sezaryen tarihi verdi doktorumuz. Haftada 2 gün perinatolog takipliyim ve düzenli nst çekiliyor. Doğuma 1 hafta kaldı, suyu daha da azalmazsa birkaç gün daha bekleyecekler