58Vildan Starkmama21 benim gebeliklerim 9 haftalık göründü hep 3. Gebeliğimde öğrendim ki ters rahimliymişim doktor ondan demişti
Starkmama21 58Vildan bana hiç birşey demedi sadece böyle göremiceğiz dedi bende ağlıyordum zaten korkuyordum hiç soru soramadım
Alone Starkmama21 karın kısmınız yağlı ise göremiyorlar. Benim ikili taramayı bile vajinal bakarak yaptılar normalde çok göremiyorlardı
Bir_nazenin01 motherbaby_ evet canım uzun bir usg cihazı vajinaya yerleştirip bakıyor ama ağrı sızı yok korkutucu değil
58Vildan Starkmama21 korkma normal bir durum herkesin olmasa da bazılarımızın başına geliyor bende 3. Gebeliğimde öğrendim kimse bir şey demedi
Eylem_96 Starkmama21 ben 89 kilo hamile kaldım bahsettiğiniz haftalikken goruyorlardi hiç alttan muayene olmadım sadece detay ultrasonda doktor zorlandı yağ tabakam cokmus öyle dediği için kalbim kırılmıştı..
Starkmama21 Eylem_96 bende kızımda hiç Altan muane olmadım karından hep göründü ama bunda baktı ve göremedi Altan bakınca bebeği ve kalp atışını dinledik bende 64 kiloyum 🌸
Starkmama21 58Vildan evet öyle 3 kaybım olunca çok korktum ama buradaki yorumlar içimi rahatlattı teşekkür ederim 🌸