Kızlar kafam çok karıştı kendi doktorum şuan izinde çarşamba günü gelecek 37’de çatı muayenemi yapıp bir parmak açıklık var demişti. Bugün 39+2’yim baska bir doktora kontrole gittim baskı hissettiğim için alttan muayene etti açıklık yok bebekte daha kafasını kanala sokmamış daha zamani var gelmezse sezeryanla alır kendi doktorun dedi kafam karıştı açıklık kapanabilir mi kendi kendine moralim cok bozuldu mantar da var dedi fitil verdi bebek iyi ama ben aşırı moralsizleştim böyle konuşunca