cansu_dgn benimde yatkınlık varmış doktorlar öyle söyledi
Bazen çok geç yumurtlama görüyorum bazı aylar maalesef sadece ilaç içerek regl oluyorum.
Daha önce femera kullandım ona rağmen bir tane yumurtam çok güzel büyüdü
Geçen ayda aşılama öncesi iğne kullandım onda da aynı şekil gebelik olmadı çünkü eşimde sperm ve morfoloji düşüklüğü var
Demek istediğim eğer eşinde herhangi bir sorun yoksa hemen kadın doğuma randevu al ve biran önce yumurtla geliştirici ilaç kullan gerek duyulursa çatlatma iğnesi de verir
Ne kadarlık evlisin ?