Aslaninannesi_ benimde aynı çıktı ama genel olarak bir para tuzağı risk var diyor down sendromlu demiyor fetal dna yaptırın diyorlar bende yaptırmadım çünkü pozitif de çıksaydı aldırma taraftarı değildik 20 . Haftada ayrıntılı ultrason a girdik herşeyi çok iyi çıktı bu yıl genel olarak herkesin 2 li tarama testinde sıkıntı çıkıyor yeni bir tuzak etrafımdaki herkes aynı olayı yaşadı