Gnsgns benim 2.gebeliğim bu arada ilkinde baya hazırlamıştım kendimi doğuma her gün yürüyüş pilates squat 😂 bu sefer pek istikrarlı değilim ama yapmaya çalışıyorum 😂 oğlum da 40+1 de gelmişti doktor gelmeseydi 40+3 de yatış yapıp başlatacaktı doğumu ama gerek kalmadı neyse ki,
son kontrolde alttan muayenede biraz canımı yakıp doğumu tetikliyorum sende ilişkiye gir demişti gerçekten 2 gün sonra sancılandım akşamına doğurdum 😂