Kızlar birinci sorum çatlama da ve yumurtlama da gelen akıntılar nasıl olur anlamadım ben biri beyaz biri şeffaf?
İkincisi ovülasyonla takip ediyorum yumurtlama birgün mü sürüyor mesela atıyorum üç gün sürse üst üste üç gün sperm de kalitesizlik yapmaz mı?
Üçüncü sorum da çatlama gününde de değerlendirmeli miyim ay içerisinde sadece bu günler değerlendirsem bile yeterli oluyor mu kafamda deli sorular 🥹