minibebisim Kızlar selammm uzun bi aradan (7 ay 😝) sonra tekrar ben hahahsahah çevremde herkes yeniden hamilr olduğumdan şüphelendiği için öylesine test alıp yapayım dedim. Doğumdan beri regl olmadım sadece arada 2 defa damla damla kanamam oldu. İlk gebeliğimde de kanamam oluyodu böyle. Neyse testte yatay çizgi çıktı bi anda. Benim belirtilerim var ama şüphem yok diyebilirm 🤣🤣 bi bakar mısınız bozuk test diyin nolur 
Aysegulll_37_annelikk minibebisim idrarda fazla beklettiysen ondan olabilir canım hamile olduğunu düşünmüyorum
minibebisim Kağıt bardağa sokup 15 sn beklettim öyle yazıyodu yanlış bişey de yapmadım yani gagajswgwjw
_Mother_ minibebisim test bozuktur o zaman büyük ihtimalle içiniz rahat etsin istiyorsanız tekrarlayın isterseniz