Tebigulnur Kızlar ilk kizimda lekelenme olmuşdu şuan 9+4 hamileliyim oluyor lekelenme cinsiyyete kizmidir
Angel161023 Tebigulnur daha bu kulakalar neler duyacak, lekelenme bebeğin rahme yerleşirken kılcal damarları çatlamasıyla oluşan birşeydir cinsiyet genetikle alakalıdır benim de kanamam oldu bebeğim erkek böyle şeylerin cinsiyetle ilgisi yok
Beyza_12 Tebigulnur asla alakası olmayan bişey ilkinde kızdı nokta kadar lekem olmadı şimdi ikinci cinsiyeti belli değil ama hafif lekelenme oldu progestan kullanıyorum cinsiyetin ne lekeyle nede hamilelik belirtisi kusma vs hiçbir alakası yok ☺️