Ayseliii64 Kızlar merhaba, 23 haftayı doldurdum bugün. 10 gündür falan adalat kullanıyorum, lekelenmem oldu ondan sonra verdi doktorum. Son 3 4 gündür ayaklarım çok şişiyor, ilaçtan olabilir mi diye düşünüyorum. Bu durumu yaşayan var mı?