Merhaba arkadaşlar ben 12 haftalık gebeyim daha önce 6 haftalıkken bir düşük yaptım şimdide 11 haftalıkken ufak çaplı bi kanamam oldu ve geçti doktor bebeğin iyi olduğunu söyledi bu hafta kahverengi lekelenmelerim oluyor korkuyorum başına gelen önerisi olan varmı bununla alakalı