Merhaba hanımlar benimde 17ci haftam 3.gebeliğim bende arada hissediyorum sonra bikaç gün yok dra gittiğimizde de tembel biraz demişti kıpırdadın diya baya bastırıp salladı karnımı ellerini kaldırdı sonra kiloluyum karından oyüzden dir diyorum inşallah artık hissetmek istiyorum