İlk 3 ay çok kötüydu mide bulantisi iştahsızlık kilo vermiştim her şeyden tiksiniyordum can eriği çok yedim eksi ağırlıklı yedim hep tatlı muz midemi bulandiriyordu. 3 aydan sonra yavaş yavaş geçti ama yüzüm ergenliğe geri döndü sivilce oldu inanılmaz derecede şu an 21. Haftadayim hala duzelmedi üç buçuk dört aylık olunca inanılmaz tatlı çekti canım hala da çok istiyorum tatlı erkek bebek de ben böyle belirtiler yaşadım ha bir de hiç uykum gelmedi normal rutinime devam ettim