nur_n Doktorlar doğum için bu haftalarda bir şey söylüyor mu cuma günü kontrolüm var 36+1 olacağız. Çatı muayenesi falan yapıyorlar mı acaba ilk gebeliğim bilmiyorum bu süreci 🥹
Sydaglsen nur_n 36+6 yım bu perşembe çatı muayenem varr. Şimdiye kadar doğumu nasıl düşündüğünüzü konuşmadıysanız artık kesin konuşursunuz.
Ece5454 nur_n bizde konuşmadık bebek kanala ne zaman giriyor acaba ne zaman karar veriliyor bana 36-37 giib karar veririz demişti
Ftmsre nur_n benim doktorum çatı muayenesini 38. Haftalarda yaparız demişti ama benim 2. Gebeliğim ilki normal olduğu için çatı muayenesine gerek olmayabilir dedi
nur_n Sydaglsen konuşmadık sadece 33. Haftada normal doğum pozisyonunda bi sorun görünmüyor demişti bakalım bu hafta daha net bir şey söyler belki
nur_n Ece5454 ben de hiç bilmiyorum bakalım cuma günü ne diyecek belirsizlik de ayrı heyecan oluyor 🥰
nur_n Ftmsre herkeste önceden mecburen yapılıyor mu çatı muayenesi yoksa suyu falan gelince mi yapılır