mervenurbzkl Pelinozturk iyi akşamlar yorumda eşim dişçi yazmışsınız 36 haftalık hamileyim ve kanal tedavisi yapıldı 2. trimester döneminde ve şuan kanal tedavisi olan yer ağrıyor bi müdahale yapar mı dişçi ? Yada ne yapmalıyım ?
Pelinozturk mervenurbzkl merhaba tekrardan kadın doğum doktorunun rapor yazması gerekiyor ki, diş hekimi baksın. Ama son haftalarda çoğu doktor risk almaz diyor eşim yinede bir göstermenizde fayda var.