TubaY- Kızlar bu jel kayganlaştırıcı için ama doğumla alakası varmı 2 hafta kaldı normal doğum olacak inşallah ama doktorum verdi bu jel vajinal kuruluk içinmiş normal doğuma faydası varmı bilen varmı