MNesemm biraz kariwik bu durum aslinda benimki gecen ay 13de regl oldum 23de histeroskopi oldum 2hafta iliwkiye girmedik ondan sonra korunmasiz iliwki oldu bu ay geciktim iwte 14u falan regl olmam gerekiyordu olmadim bende kan tahlili verdim bu gun grbelikmiw