Nzkse
Şöyle oldu benim,
Özele gittim ilk günden beri.
Kanamam oldu kendi doktorum izinli idi
Başka hastaneye gittim oda özel
Orda bana bebek yok dediler kese bozuk
Ümit varmı dedim?
Pek sanmıyorum ümitli değilim dediler.
Bir ağladım bir ağladım… Hakkımi da asla o doktora helal etmiyorum.
Ertesi gün kendi doktoruma gittim kalp atışı duyduk ama yüksek düşük riskim varmış kanama dan dolayı.
10 haftalığım şuan halen riskim yüksek yatarak geçiriyorum bir aydır 🥺