Daha önce iki kere doğum yaptım
ilk normal beklendiği için son zamanlarda 2 hafta da 1 ise 2 haftada 1 gidiyordum..
- Pandemiye denk geldi 3 4 kere anca gidebildim son zaman dedi ki şu gün gel sezaryen o gün gittim mesela
Şimdi 3. Sezaryenim olacak eşimin işten izin alması biraz sıkıntılı ayda 1 anca alabiliyor ankaraya taşınalı yeni oldu hastahane 1 otıbüsle gidilebilecek bir yerde değil biraz uzak. 2 çocukla kendim bilmem etmem zorlanırım bilsem bile bu sıcaklarda alışverişe kendi özel arabamızla bile gitsem tansiyonum düşüyor bayılacak gibi oluyorum haliyle kendim de gidemiyorum.bunun dışında merak ettiğim şu…
Ayda 1 gitmem son ayda yeterli oluyor mu
Yoksa son ayda 2 haftada bir gel yok haftada gel muhabbeti oluyor mu sezaryende?
Atıyorum mesela 34 de gittim diyelim .. sıkıntı görmezse 38 de gel sezaryenle alalım mı der?
Yoksa 35 de gel 36 da gel muhabbeti yapar mı ?