Cicekkadin Kızlar selam, kafayı yemek üzereyim sanırım. 14 temmuz adet başlangıcımdı 7. Günü tamamen temizlendim 21. Gün ovülasyonda pik gördüm sonra silikleşti bu ayın 14-15-16 sı en geç 17 si regl olmam gerekiyordu benim aşırı düzenlidir her ay olurum regl ama bu ay her şeyim o kadar garip ki göğüslerim 1 haftadır ağrıyor ama testler negatif. Bugün aç karına ilk idrarımla erken gebelik yaptım yine negatif. Gerçekten çıldırıcam artık. Bunun sebebi ne olabilir sizce ?
Merve_Burak_Bolat Cicekkadin prolaktin hormonunuza baktırmakta fayda var yüksek olunca adet görmeme durumu oluyor kadın doğuma gidin olmadı bi
Baby_B Cicekkadin Stres yapiyorsaniz yine gecikme yasiyor olabilirsiniz Günleri degerlendirmissiniz kan verin isterseniz Eger cok gecikirse hamilede degilseniz kadin dogum uzmanina gidin İnsallah kanda görülür,geç döllenmedir😍
Cicekkadin Geçen ay sol yumurtalık pco görünümü sağ temiz dedi doktor ama benim bu yaşıma kadar hiç geciktiği olmazdı hep düzenli olurdum. Biri bana yardım etsin lütfen :(
Nzziss Cicekkadin bilemedim canım benim de bir tarafta pcos var ve o aya gelen zamanda hamile kalamazsın dedi doktorum ve Haziran ayında hiç adet olmadım 60 gün üstüne adet oldum hamileyim diye kaç defa test yaptım en iyisi doktora gitmek 😪 öyle bir durum mu yoksa gerçekten gebelik mi o söyler
Mervealya1992 Cicekkadin pco var ise gecıkmesı coknormel mesela bu aydan snra belkı heray gecıkır artık
Cicekkadin Nzziss geç yumurtladım sanırım bu ay belki geç döllenmedir diycem ama öyle olsa bile ne zaman belli olur ki
Cicekkadin Nzziss adet tarihim 14üydü ama 2 gün sonrasında her ay atar benim yani 16 sı en geç olmalıydım pik ise 3 Ağustostu
Nzziss Cicekkadin 3 ü ise şimdiye belli olması gerekir o zaman en iyisi kan ile belli olur canım ne olduğunu öğrenirsin adetin gecikmiş sonuçta kanda belli olur
Cicekkadin Nzziss yani 3 ağustos 21. Gün oluyor ovülasyonun 35-14 den ama ona göre de 17 si en geç regl olmam gerekirdi 2 günlük gecikme demeliydim. Bence kanda çıkarsa çıkar akşam kan vereceğim