Samed96 Kizlar merhaba dun doktora gitdim 28+5g kilosu1.300doktor ayina gore normal dedi sizde o haftalrda kac kgdi?😊💙
Grycaglar Samed96 28 de 1400 dü kilosu 31 de 2100 gramdı 33 olduk bakalım bu hafta gıtcm gelişimi 2 hafta önde benmkinn ama gayet saglklı dedı bıde erkek bebekler bıraz daha ırı oluyoms öyle dedı doktorm 🤷🏻♀️
Prensesimiz Maşallah iyi canım 😊ben 28 haftalık iken 1050 gramdı. 33 ye gittiğimde 1700 dedi. Şu an kaç 35+ 5 iz kaç olduğunu bilmiyorum. Haftaya giderim kontrole inş
Aysunhaner Benimki kız 27 haftalıkken 1.060 gr demişti 😌 Gayet normal iri bir bebek bekleme normal ortalamalarda doğucak demişti
Taila Bende 26da gittiğimdr 1050 idi kızım şuan 29 olduk bakalım sonraki randevumuzda kaç kg olucaz sizinde bebişinizin kilosu normal bence bu arada sizinde bebişleriniz benimki gibi mi hiç durmuyor yahu her an hareketli bu kız oğlumda böylemiydim hatırlamıyorum 🧐 tamam ediyordu hareket ama sanki bu hiç durmuyor 🤭 birde doktora boyunu sordum artık boy bilgisi verilmiyor vucüt ölçümleri ve kilosuna bakılıyor dedi doktorum sizler boyunu biliyormusunuz kuzularınızın?
Taila Samed96 bana dediki onlar eskide kaldı artık 🤷🏼♀️ Demekki dr la alakalı eskide falan kalmamış yani 😃