SevalElmas Selam kızlar tüp bebek ile 10+6 tek yumurta ikizlerine hamileyim inanılmaz mide bulantım var doktorum akşamları uyumadan prilam içebilirsin dedi normalde içiyordum da fakat dün akşam içmeyi unutmuşum uyandığım gibi midem bulanmaya başladı sabah içsem birşey olur mu?
Lagertha46 SevalElmas tabikide içebilirsin ama dikkat et gündüz fena uyku yapıyo sarhoş gibi oluyorum sabah içince
Cansu-2600 SevalElmas Prilami sabah aç karınla 1 tane akşam yatmadan önce 2 tane olarak içebilirsiniz
Busetasm SevalElmas merahaba benimdw bulantım çok oluyodu çok kötüydüm 2 gebeliğimdede sabah aç karnına 2 gece yatmadan 2 içiyordum doktor gündüz de olursa 1 tane içebilirsin demişti o şekilde ilerledik lükür sıkıntı yaşamadım hiç 🙏
Rvd Benimde çok bulantılarım özellikle akşamları, gün içerisindede fazla olduğu için sabah akşam içiyordum doktorum içebilirsin demişti. 4-4,5 aya kadar kullandım. İnşallah şeninde en kısa sürede geçer 🙏🏻🌸😇
CansuKarpuzcu Bulantı dan dolayı 3 kere hastaneye yatmış biri olarak cevaplıyım ; gece yatmadan 2 tane prilam içiyordum , öğlen de 1 tane biraz rahatlatıyordu daha da ilerlerse bulantım zofer içiyordum şu an şükür sadece gece 1 tane prilam içiyorum :) 20. Haftaya kadar sürdü benimki umarım çabucak geçer seninkide
[silindi] CansuKarpuzcu yatışınızı neye göre yaptılar bugün doktorum acile gidin yatış yapabilirler dedi kan tahliline mi bakıyorlar?
CansuKarpuzcu SevalElmas Tam geçmiş bile sayılmaz ama şükür tiksintim geçti yemek yiyebiliyorum canım bir şeyler çekiyor o zaman yemek lafı duyunca ağlıyordum benimki kız bebekti kız bebekler böyle yapar demişti doktor 🤷🏻♀️
Gunduzanne CansuKarpuzcu şu durumu varya hamileliği düzgün geçen kimse anlamaz. Sinir oluyorum hepsine sanki bilerek yapıyomuşuz gibi davranıyorlar
CansuKarpuzcu [silindi] kan değerlerim çok düşüktü keton değeri sağlıklı bi insanda negatif olmalı bende 5 di riskli ve hiç sıvı besin alamıyordum ondan yatırdılar damardan beslediler
Gulsennnnb SevalElmas gece 2 gündüz 1 iç dedı drum azaldı bulantım geceyi bıraktım gündüz 1 tane içiyorum
Brnaa123 SevalElmas 29. haftadayim hala gece yatmadan iki tane içiyorum bulantim geçmedi arada unutup gündüz içtiğimde oldu bi sıkıntı yaşamadım zaten hamilelere uygun bir ilaç ve düşük dozlu
Suliss76 SevalElmas Ben 35 haftalık oldum ve bağımlılık yaptı bilğiniz olsun sabah kullanınca etkisi 7 saat sonra başlıyor malesef bende öyle oluyor yani
Gunduzanne SevalElmas bana doktorum günde 4 taneye kadar içebilirsin dedi ben bi düzen yaptım şuanda bulanmıyo gece yatmadan içiyorum sabah bulantısız uyanıyorum kahvaltı rahat rahat yapabiliyorum bide kahvaltıdan sonra içiyorum tüm günümü bulantısız geçiriyorum