Herkese merhaba kızlar bebeğim 6 günlük şükürler olsun Rabbime doğum yaptım yapalı hala hastanelerdeyiz bebeğimde enfeksiyon var çünkü dualarınızı eksik etmeyin..Rabbim yavrularımızı bizlere bağışlasın insallah 🤲🏻 ilk bir kaç gün sütüm çok çok az geliyordu ve göğüs uclarim inanılmaz agriyordu bebeğim de sürekli ağlıyordu neyse 3. Günde doktor enfeksiyon olduğunu söyledi ve en az 5 gün yatmasi lazım dedi gecene kadar kızım da aç kalıyordu mecbur mama veriyorlar bende gidip gelip sağıyorum şimdi sütüm iyi geliyor hatta damlayıp dökülüyor ama kızım asla ağzına almiyor memeyi midesini bulandırıyor tutmuyor ama mama ve biberon için de aşırı heyecanlanıyor hemen verelim istiyor meme ucu takıyorum yine olmuyor ağlıyor midesini bulandırıyor çok üzülüyorum daha çok küçük nasıl basa çıkabilirim bununla ilk çocuğum aşırı tecrubesizim aşırı üzülüyorum nolur yardım edin evime geçince nasıl yapcam mama mı vermeliyim ama sütüm de var sütümü sağıp biberonla verince içiyor bu arada memeden midesini bulandırıyor neden acaba ne yapabilirim başına gelen var mı 🥹😣