Kızlar göğüslerim taş gibi oldu bebeğim 3 günlük daha emiyordu bugün memeyi tutmakta zorluk çektiği için emerken tutamıyor ve ağlıyor sinirleniyor. Mochi sür pompasıyla tek göğsümü sağdım süt geldi biberonla verdim ama sağ göğsüm de pompayı koyunca bile süt gelmiyor taş gibi arada kendi kendine akıyor ne yapabilirim mastit mi olucam bebeğim emerken neden tutamıyor sertlikten dolayı mı lütfen yardım edin çok kötü durumdayım süreli ağlıyorum