bkdusunenanne Hanımlar bat 28 ağustos, regl tarihim ise 7 ağustos . 8 gün kalaraktan bat’a test yaptım erken gebelik negatif çıktı. Şimdi bat geçerse tarih olarak adetim gecikti deyip test mi yapmam lazım yoksa asıl adet tarihimin geçmesini mi beklemeliyim? 🧸
_Mother_ bkdusunenanne bat 28 Ağustos ise şuan testte çıkmaması normal çünkü daha var 3 gün kala test yapmanız daha sağlıklı olacaktır
Eda1254 bkdusunenanne yani hamileyseniz zaten beklenen adet tarihi gerceklesmez ne zaman sonuç net çıkar diyosaniz eğer bence en az bı hafta geçmesi gerekir üstünden
bkdusunenanne _Mother_ teşekkür ederim😘💕 bat’da Dr kontrolüm var direk tedt falan yapmadan gitsem kendisi de bilir demi
_Mother_ bkdusunenanne bat tarihinde mi kontrolün hayır sanmıyorum gebelik var ise bile o zaman usg de belli olmaz sadece rahim ağzında kalınlaşma var ise bunu teyit edebilir onun dışımda kese falan beta 3 binlerde iken görünür Ama siz test yapmazsanız o güne kadar doktor beta isteyip kanda gebelik var mı yok mu öğrenebilirsiniz bu daha net ve kesin sonuç olur Gönlünüzce olsun
myavocado bkdusunenanne bat günü henüz hamile olsanız da çok erken olduğundan kese v.s. gözükmez ama doktora şüpheniz olduğunu söylersiniz kan alır, kan tahlilinde çıkar hamilelik. Çok erken yapmışsınız testi, olduğu halde çıkmama ihtimali var erken olduğu için.