Yeni doğum yaptım sezaryen süt veremedim ilaç kullandığım için şimdi de memeyi kabul etmiyor sağmaya çalışıyorum hem manuel hem elektrikli gelmiyor ama göğsüm taş gibi ne yapıcam fikir verin ne olur mama veriyoruz sadece onu da ne şekilde vericem sadece mama verirsek bir şey olur mu ki :(