yaa kızlar yaklaşık 1 saattir adet sancısı gibi sancım var
.. sanki adet olursunuz ya ilk gunler sancılı geçer öyle ağrıyor . belimde ağrı yok sadece kasiklarm sizliyo uzaniyodm geçer diye bekledim yok.😞 bu doğum sancısı mi . 32 haftalıgiz bide erken doğum riskimiz var fazlasyla. yaa geçer dimi korkuyorum😓 daha çok küçük.