derekusu benim de birkaç gün sürmüştü Regl ağrısı gibi ağrım, hatta çok şiddetlendiği yerimde duramadığım an bile olmuştu, ama doktora gittiğimde hiçbir şey Çıkmadı, üstünden de bir hafta geçti hala tık yok 😅 kimi de bu Regl ağrısından sonra doğuruyor, vallahi ben de anlamıyorum artık. Vaktini bekliyor demekki 🙄🙄