gktgmom Aden35_yn bende ondan almayı düşünmüştüm canım ama olumsuz yorumları var çok şarjı ilk kullanımdaki gibi kalmıyormuş bozulan varmış o yüzden vazgeçmiştim
Aden35_yn gktgmom herkes farklı bir şey söylüyor ,bizim burada bimde kiwinin süt pompasını satıyor 400 tl acaba onu mu alsam elimin altında dursa diyorum ama trendyol yorumlarını okudum ondan da memnun değiller
gktgmom Aden35_yn evet hem olumsuz hemde olumlu bissürü yorum var sizde haklısınız ama bebebao yu ikinci el çok satan gördüm uzun ömürlü bir şey istediğim için lansinohun elektrikli pompasından aldım