Öncelikle her doğum kendine özeldir. Evet en sağlıklı olan vajinal doğumdur fakat bu gebenin/bebeğin durumuna göre seyreder. Biri için sezaryen daha sağlıklıyken diğeri için vajinal daha sağlıklıdır. Vajinal doğum yapmış biri olarak söylüyorum, görüntü vesaire sorunu kesinlikle yaşamadım. Fakat bunları düşünmeniz çok saçma, çünkü eşiniz sizi bebeğinizin başkasından olmasıyla suçlarken siz burada eşinizi düşünüyorsunuz. O adamı boşamak dururken hala memnun etme peşindesiniz. Ne diyeyim.