aybkburk Metonya gelde Diyarbakır’ı gör birde , hayatımda sıcağı sevmezdim , görev icabı buradayız ve doğumum Ağustos’a geliyor ben napam nerelere gidem 😂😂
Sidelya aybkburk aynı ben ben de şimdiden kara kara düşünüyorum Antep sıcağı nasıl geçecek diye ben de görev icabı burdayım 🤦🏽♀️ Ankaraya ailemin yanına gitmek istiyorum ama o da zor görünüyo 😬