Merveakts
Benim de 10+0, 13 Ağustos’ta bekliyoruz inşallah ☺️ Hepimizin kolay kolay doğumları olsun sağlıkla bebeklerimizi kucaklarımıza alalım inşallah ☺️ Ben sağlığından sürekli endişeleniyorum, keşke evde ultrason olsa baksam diyorum 🙈 düşük riskim olduğu için işe gidemiyorum raporluyum bir süredir evde yatıyorum, haplar iğneler vs. 😔 inşallah sorunsuz atlatırız bu süreci